kozmunka_500.jpg

Ez a naplót vagy divatosan blogot azér indítottam, hogy bemutassam milyen is az élet annak akinek a belét ki kell dolgoznia 47 ezer jó magyar forintért. Sokan ferde szemmel néznek ránk, mer mi csak tengünk lengünk, pedig ez is van olyan kemény mint bármelyik munka. Nem könnyü az életünk. Aki munkanélküli az könnyen elmászkál a városba senki nem mongya meg róla. De bennünket megbélyegeznek a kukásmellénnyel mint a leprásokat. Remélem aki néha elolvassa ezt a naplót és látja mit is csinálunk valójában jobban fog minket tisztelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozmunkaforever.blog.hu/api/trackback/id/tr124877429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radios2 2012.11.01. 08:51:32

Üdv. az hogy kaptatok kukás mellényt,/mi is kaptunk,vízügynél/,nem jelenti azt hogy kötelező viselni télen nyáron a 38fokos hőségben,a mellény ugyanis nem védőfelszerelés és nem munkaruha.
Mi pl. azért kaptuk, hogy amikor kitekerünk reggel a munkába, a gátőrházhoz, amíg a közúton haladunk, külterületet akkor vegyük fel.
Kaszáláshoz, gödör ásáshoz, áteresz tisztításához nem szükséges, és nincs is ilyen előírás.
Kivétel az az eset amikor a forgalmas közút kövesút mellett kaszálnak az emberek bent a városban, vagy szemetet szednek az ökinél, közmunkások.
A munkavédelmi eszközök használata viszont kötelező, pláne ha azt a munkavezető el is várja betartatja mindenkivel, lásd munkaruha bakancs, védőkesztyű/ utóbbi ha olyan munkát végzel.
Egy vízügyes közmunkás, aki napi 25km t teker, a munkába menet jövet.

kozmunkas 2012.11.01. 10:44:38

Én azt nem értem miért hívjátok kukás mellénynek. Ennek viselése szürkület után az úttesten kötelező mindenki számára és egyáltalán nem csak a kukásoknak. Én pl kb tíz éve vagyok közmunkás és rajtam még sosem volt ilyen mert nem az úttesten dolgoztam. Ezért nem értem miért azonosítjátok akár a kukásokkal, akár a közmunkásokkal. A megnevezése: LÁTHATÓSÁGI MELLÉNY.
süti beállítások módosítása